Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2007 15:51 - Истински приятел
Автор: weasell Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1441 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2007 16:01


imageimageimageimage



Едно момиче попитало едно момче дали е хубава
И той казал .... "не".
Тя го попитала дали той би искал да бъде с нея завинаги...
И той казал "не".
Тогава тя го попитала дали ако си тръгне, той би плакал,
А той отново отговорил с "не".
Това й било достатъчно. Като си тръгвала, сълзи се стичали
по лицето й,
Момчето я хванало за ръката и казало:
Ти не си хубава, ти си красива.
Аз не искам да бъда с теб завинаги. Аз имам НУЖДА да бъда с
теб завинаги.
И няма да плача, ако ти си тръгнеш,... а ще умра...
Така че сега ще ти кажа:
Харесвам те заради това, което означаваш за мен...
Помни:
Добрият приятел ще те измъкне от затвора...
А истинският приятел ще стои до теб и ще ти повтаря:
НИЕ я оплескахме...
Горд съм, че съм твой приятел!
Научих..., че животът е като тоалетна хартия.
Колкото по свършва, толкова по-бързо се върти рулото.
Научих..., че трябва да сме благодарни, Че Господ не ни дава
всичко, което
поискаме.
Научих..., че парите не ти купуват класа.
Научих..., че онези малки неща, които се случват всеки ден,
правят живота
толкова вълнуващ.
Научих..., че под всяка твърда черупка, се крие някой, който
иска да бъде
ценен и обичан.
Научих..., че Господ не е сътворил света за един ден, тогава
какво ме кара да
мисля, че аз мога.
Научих..., че ако не обръщаш внимание на фактите, това не ги
променя.
Научих..., че ако възнамеряваш да си оправиш сметките с
някого, само ще му
позволиш да продължи да те наранява.
Научих..., че любовта, а не времето, лекува всички рани.
Научих..., че най-лесният начин да израсна като човек е да
се обградя с хора,
които са по-умни от мен.
Научих..., че всеки, когото срещаш, заслужава да бъде
поздравяван с усмивка.
Научих..., че никой не е идеален, докато не се влюбиш в
него.
Научих..., че животът е корав, но аз съм по-корав.
Научих..., че възможностите никога не се пропиляват.
Някой ще се възползва от тези, които ти си пропуснал.
Научих..., че ако таиш горчивина, Щастието ще отиде другаде.
Научих..., че бих дал всичко да можех да кажа на онези,
които обичам,
Че ги обичам още веднъж преди да си отидат от този свят.
Научих..., че трябва да си мериш приказките, защото утре
може да се върнат
при теб.
Научих..., че усмивката е евтин начин да си подобриш външния
вид.
Научих..., че не мога да избирам как да се чувствам, но мога
да избирам какво
да направя по този въпрос.
Научих..., че всеки иска да живее на върха на планината, но
щастието и
израстването се случват, когато я изкачваш.
Научих..., че колкото по-малко време трябва да работя,
толкова повече неща
свършвам.
imageimageimage



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. weasell - мерси
04.03.2007 22:53
радвам се,че ти харесват:)лека нощ и на теб!
цитирай
2. comfy - Честит празник, мило момиче! :))
08.03.2007 16:42
Здраве, любов, вдъхновение и късмет! ;)*
цитирай
3. weasell - благодаря много:)
08.03.2007 21:06
лека и приятна вечер:)
цитирай
4. tera - доста неща си научила,
13.03.2007 15:08
браво на тебе.
Много ми хареса :)
цитирай
5. weasell - :)
15.03.2007 13:55
радвам се.Поздрави:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: weasell
Категория: Забавление
Прочетен: 1623088
Постинги: 116
Коментари: 2547
Гласове: 8914
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930