Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2012 21:16 - Космата простосмъртна или гладка Богиня?
Автор: gerganayancheva Категория: Забавление   
Прочетен: 7076 Коментари: 8 Гласове:
9

Последна промяна: 16.06.2012 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Космите и обезкосмяването са болната ми тема, струва ми се, че не съм сама в битката с този вид „вредители”, даже бих ги нарекла врагове. Та, особено в началото на лятото, космите са проблем, по-голям, дори от високото кръвно, стомашните разстройства, нарушеното оросяване, студените крайници, разширените вени и сияйно бялата усмивка. Само на мен ли ми се струва, че рекламите на средства за епилация се множат като въшки? Действително, предпочитам да гледам реклама на препарат против въшки, представям си как леля Мария е тръшнала „Бонукс”-а на една страна и разгонва невръстно хлапе с бутилка газ в едната ръка и буркан мас в другата... Върнете ми „полезните” клипчета, посредством които се спасявам от ставни болки! (позволете ми едно лично съобщение: Каменаров, муцка, направих си кОла на краката, та затова тия бедствия и аварии в цялата Родина)

 

Единственият вариант, при който с обожание ще гледам онази, дето била гладка, като Богиня е този, при който ме накарат да избирам между нея и таткото на Костенурчо, Тоя-я-я...просто ме надъхва да се запиша на курс по спортна стрелба...

 

Защо рекламите на самобръсначки, епилатори, депилатоари и подобни се „играят” само и единствено от жени??? Кой каза и как аджеба доказа, че богините са „гладки”??? Откъде тая коло маска на Олимп, бре??? Или Прометей, освен, че наскоро се снабди с гащи, си е падал и козметик някакъв такъв... ??? Македонска разработка ли е лазерната епилация? На този въпрос отговарям веднага, те биха казали: Да, наша е, но неправилен изговор имате, Бедна Бугарска, космата, госпожо, не се зове „лазерна епилация”, а „епилация лазерна”. Толкова по Македонския въпрос.

 

Жените ТРЯБВА да са с кожа, по-гладка от сатен, жените ТРЯБВА да са със сияен цвят на косата, жените ТРЯБВА  да имат коса, жените неистово се нуждаят от алое вера!!! Ами, ако не ми е кеф??? Алое вера във верото, алое в чая, алое в крема за лице, алое в слънчевите очила, алое в олиото, алое в бамята, а сега алое вера и в самобръсначката! Мъжкият „Жилет” еволюира, ножчетата му се множат и умножават, учени прогнозират, че през 2055 година, ще прилича на електрическа скара, ако ножчетата не започнат да се въздържат. На женската й сложили някакъв си екстракт, който даже щял да се пени! Още съвсем малко и очаквам да се появи самобръсначка с екстракт от вафла. Друга ми беше мисълта...

 

Защо жени? Само жени (да, много добре знам, че мъже рекламират мъжките самобръсначки)! Нима мъжете нямат косми на други места, освен на лицето? Нима не се епилират? Истина е, малко по-рядко и на малко по-малко места, но това е така, защото си въобразяват, че са богове, па макар и космати. Еми, не съм съгласна!!! Пуснете им Вин Дизел да бяга насам-натам, да седне на пясъка после и да заяви, че е гладък като Зевс, пък да ги видя... Преди време, една несретница от реклама, ме попита, дали съм готова за бикини? Направо побеснях и изхвърлих зърнената й закуска на кокошките! Сега, цяла банда ми се натрапва с идеалните си крака, подмишници и т.н., ами..., бъдете докрай откровени бе момичета, дайте в национален ефир да се разберем за „триъгълника”? М? Искам реклама, от която да струи искреност и позиция по даден проблем, искам мъж, легнал на кушетка в козметично студио, който стене и се вие под парещите лъчи на обезкосмяването! Искам реклама, която показва, как сутрин си бъркат в носа с онази странна машинка, искам реклама на тример, от която ясно да се вижда какво аджеба си стриже с него, така, както ясно се вижда, къде ние си „лепим „ ежедневните и ултра тънки дози лайка, лимон, коприна и т.н. !!! Настоявам!!! Защо личните нещица на мъжете ще са си лични, а женските ще са по билбордове? Аман, от дискриминация, даже космите ни не са равнопоставени и равноправни! И.., като казах „аман”, знаете ли, че съществува метод за обезкосмяване с конец? Използва се предимно за „скубане” на вежди. Последното ми изречение е поздрав към всички момченца с по-добре почистени вежди от мен...

 

Афродито, ти и Хера ми лазите по нервите! Хич, не ме е грижа дали сте от един период! Продажни женички сте вие, хем ревете, че жълтата преса ви плюе, хем сключвате тъмни сделки с роизводителите на самобръсначки, та те сега, да тормозят нас простосмъртните дами... Няма да я бъде тая! Или с всяка пръчка, натъркана с пенещо се алое, ще се предлага и снимка на Афродитините крака, или отказвам да съм част от това идеално общество!

 

Прометей е дал огъня на хората, а какво е необходимо, за да се топи кОлата? Огън. Значи, Прометей е в основата на масовата истерия по обезкосмяването! Значи, не е съвсем изключено, богините да са си имали козметик... То и Клеопатра я рисуват с очна линия, а пък „Лореал” са малко млади, ама... Знае ли човек?

 

Не, не съм против обезкосмяването. В никакъв случай не апелирам към отглеждане на собствени реколти вълна. Просто се чудя, докога ще се манипулираме взаимно на база естествени процеси? Нима има жена, която да не знае как да се справи с краката си? Или пък има такава, която вярва, че премахването на косми може да е безболезнено? Отговорът на въпросът e прост: дотогава, докогато има жени, мъже, косми и естетически виждания, иначе казано, дотогава, докогато се върнем в пещерите, където козината ще е дар Божи, особено през зимата, а не проблем. Тогава и алое ще ми трябва...

 

Една приятелка ми каза, коментирай, моля ти се, самобръсначките, вдъхновени от русалки! Вале, нямам представа за какво говориш, но, ако някога, някой е казал, че за създаването на този уред се е вдъхновил от русалка, от утре аз съм грифон и като цяло, отказвам да се занимавам с тия неща. Имам си далеч по-малко рекламирани „недостатъци”, като например астигматизъм, ще се отдам на него!

 

П.С.

На всички мъже, които ще скочат и в един глас ще заявят: Не се обезкосмявам, защото съм ИСТИНСКИ мъж, ще кажа само: Ами, добре! 




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Манипулират компаниите продаващи ...
16.06.2012 22:27
Манипулират компаниите продаващи продуктите си.Същото е и с пастите за зъби,дето хем ти премахват болката,хем ти ги избелват:)Дамските превръзки водят според мен в класацията за тъпизми.Докъде ли може да еволюират?Ми,като се замисля,май,че може...Може да започнат да сигнализират,когато е време да се сменят.
Кой ли още вярва в кремове подмладяващи те с 10 години за 15 дни.
цитирай
2. rubsy - Браво!!!
20.06.2012 01:31
Страхотно!!!! Тъкмо днес свърших тая цялата работа и сега съм седнала,пардон,легнала с опънати морни крака и ръцете,които ме е страх да прибера до тялото,че още ме болят подмишничките,а за триъгълника не ми се говори..
Замислям се кое е по-добре,да се скубя,в очакване на деня,когято ще са понамалели и изтънели или да тегля една звучна и да се върна към самобръсначката..
цитирай
3. анонимен - Зарежете подмишничките. Bажно е ...
20.06.2012 01:43
Зарежете подмишничките. Bажно е триъгълника да е почистен, защото моя език е нежен и не искам да изтръпва. Ако си търсите сексуален роб, аз съм насреща ;)
цитирай
4. gerganayancheva - Rubsy,
20.06.2012 22:16
мъка, мъка, мъка :)))) Край няма!
цитирай
5. gerganayancheva - анонимен 2
20.06.2012 22:18

това по-скоро прозвуча като заповед, не като думи на човек, който доброволно се предава в робство... :)))
цитирай
6. momichetoskydricite - Така е! Добре, че и мъжете станаха ...
20.06.2012 22:35
Така е! Добре, че и мъжете станаха метросеклуални, че и те да видят, какво е кола маска. Не всички, разбира се. Някои все още излизат от пещерите!
цитирай
7. gerganayancheva - Момичето с къдриците,
20.06.2012 22:36
някои все още излизат от пещерите и как все на нас попадат :)))))))))))
цитирай
8. momichetoskydricite - Хахаха Не знам! А ние сме епили...
20.06.2012 22:39
Хахаха
Не знам! А ние сме епилирани! Сигурно ги привличаме!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 478948
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930