Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2007 14:52 - "НЯМА НИЩО БЕЗ ПАРИ"
Автор: weasell Категория: Забавление   
Прочетен: 8649 Коментари: 40 Гласове:
0



От много време не съм имала възможност да пиша-не ми е оставало време-не че и сега имам време(точно в момента трябва да съм на лекция по народопсихология, история на журналистиката или не знам какво беше-вече ми е гръмнала главата!!!!!)Та този път пак ще се оплаквам-аз май само това правя-от фолк-певачките се оплаквах, от народната младеж се оплакваах, от женските списанийца се оплаквааах,абе от какво ли не-така е, няма начин. Като в тоя свят има толкова много лоши неща-кво да правим-ще се оплакваме. Искам и да се пожалвам малко-най-добрия човек, който съм срещала от доста време насам заминава за чужбина-не е честно-аз точно се привързах. И сега какво ще правя цяло лято-ще бачкам и ще ми е тъпо. Ще си чакам незнам си кой октомври, че да се върне,ама такъв е живота:((
   Та днес(да се върнем на думата)оплакването ми е, че учените хора, тези, които заслужават пари,коли, жени и мъже и т.н. получават мижави заплати, с които едвам връзват двата края, а прости, неуки хора, на  които просто им се е усмихнал шанса-живот си живеят. Та значи един професор в София получава 400 лв. заплата(щом в софия получава толкова малко не ми се мисли как се в другите градове-все пак в столицата заплатите са най-най), а един работник на строеж получава повече, бе хора!!!!Това честно ли е? Това правилно ли е?НЕ!!!!!!!Това е подигравка с науката, гавра с хората!!!!!
В по-малките градове,ама и в големите де-заплатите едва стигат, за да се изхрани семейството. За 10-часов работен ден получават магазинерки-260 лв. заплата-говоря за продавачки в големи хипермаркети, където те не само продават, но  и нареждат стоката, мият магазина накрая и още куп работи, които по принцит не им влизат в задълженията, но шефовете им ги карат. И тези хора мизерстват,а голяма част от тях са с висше образование. В софия един шофьор на абтобус получава (ве4е 800 лв). Ами значи-хайде всички да караме автобуси,а?тогава кой ще продава в магазините.....?
Парите са много хубаво нещо, ако ги имаш...Пожелавам на всички никога да не разберат какво е да нямаш пари и на себе си го пожелавам...Щото в тозюи свят-абе всичко е с пари-дрехи, храна, образование, любов, ама каквото се сетиш-дори червен сняг в буркани можеш да си купиш. И какво става в един момент-парите се превръщат в духовна и физическа ценност,щото ти ако нямаш пари-ами ни дух, ни физика ще имаш-май нещо такова се получава.Жалко-но факт!!!!!!!!!
Айде-аз се махам, че само глупости пиша-и нямам никакво разрешение на проблема, което е още по-лошо.така че-до нови срещи и знайте, че във вашата компания ми е най-приятно:)))))))))))))
лек и усмихнат ден и ако съм отегчила някой с моите писания и излияния-много да ме извинява:)



Гласувай:
0



1. cecka1504 - Права си. Съгласна съм. Но лошото е, ...
16.05.2007 16:15
Права си. Съгласна съм. Но лошото е, че това не може да промени нещата...
Лек и усмихнат ден и на теб!!! Тук верно компанията е на 6 ;)))
цитирай
2. анонимен - Vsi4ko s pari se postiga,
17.05.2007 09:21
no ne vsi4ko e pari!
Kogato du6ata boli,
ne pomagat pari!
celuvki!
цитирай
3. forestlove - да, жалко
17.05.2007 13:46
но факт!
цитирай
4. weasell - cecka1504,sekirata,forestlove
17.05.2007 18:06
благодаря ви,че сте тук и споделяте мнението ми.маистина нищо не мойем да направим по въпроса, но и самото възмущаване е крачка напред-то показва, че виждаме, че има проблем, че го разбираме:)
поздрави и целувки:)компанията е супер:)
цитирай
5. leif - Повечето ми приятели работят в с...
17.05.2007 19:58
Повечето ми приятели работят в строителството и изобщо не са прости или неуки.Заслужили са си всяка стотинка с пот.Не е тяхна вината че в науката и образованието заплатите са малки.Начина по който постъпиха шофьорите си беше чист рекет и определено не го одобрявам.
Доно доиде време и в науката и образованието нищата да се оправят...Но това зависи единственно от политиците.
цитирай
6. eldorado07 - Е, чак любов не се купува с пари, може ...
17.05.2007 20:49
Е, чак любов не се купува с пари, може би само секс.
цитирай
7. weasell - leif, по никакъв начин не съм искала да
17.05.2007 23:17
омаловажа работата и положението на хората в сроителството, просто исках да покажа, че хората, които наистина заслужават много-хората на науката-не получават нужното за заслугите си. Не съм искала да обидя никого-извинявам се,ако така се е получило:)
цитирай
8. weasell - eldorado07,ами то и секса за пари не е малко
17.05.2007 23:18
това да си продаваш тялото-няма по-унизително нещо...
цитирай
9. анонимен - Да, но много мадами го правят, без ...
18.05.2007 02:01
Да, но много мадами го правят, без особени задръжки при това...
цитирай
10. leif - Не съм се обиждал.
18.05.2007 08:51
просто казвам че получават каквото са заслужили.
За съжаление с бюджетните заплати не е така.Това си е чиста подигравка от страна на държавата.Това трябва да се промени и дано да е по-скоро
цитирай
11. starsailor - 400 лв заплата?Професор в София...
18.05.2007 10:25
400 лв заплата?Професор в София?????Шега ли е това или някои те е излъгал много здраво.Последен модел Leksus не се копува с 4 стотака ,не мислиш ли.Пък и кои е казал че учените хора трябва да са богати.Кога учените хора са се радвали на добро финансово здраве.Няма да излъжа ако кажа никога.
На кого би платила повече:на онзи които цял ден се прави на разсеян и говори глупости и къса студенти само защото се мисли за бог;или на онзи които по цял ден стои на 200 метра надморкса височина с цел ти един ден да живееш в хубав блок?Аз бих платил на втория,от него има полза.От интелигенцията отдавна няма полза.За разлика от други аз твърдя че тя Съществува,но е пишман такава.Азис-Китаеца-Корееца и баба им.Това в тя.А ние сме наблюдатели.Ама като сме смотани и прости овце това си и заслужаваме.
Виж историята на BG.От турско ни освободиха русите.От монархията ни освободиха русите.От комунизма ни освободиха пак те.Какво да говорим.Маи стана много дълго.Поздрави
цитирай
12. weasell - starsailor,имаш право,
18.05.2007 11:23
но наистина професори в София получават чисто и ЗАКОННО толкова:)не говорим колко вземат под масата по време на изпити и т.н.:)
относно интелигенцията ни-това е болна тема.Ти много точно си я описал:)))))
поздрави и усмивки,благодаря че си тук-винаги ме радваш:)))))
цитирай
13. miacarra - няма по голяма отрова
18.05.2007 13:47
от парите. Просто защото ти взимат душата превръщат те в роб и те карат да искаш още и още.Много са малко хората, които са над тях, просто защото е адски трудно да устоиш на изкушението. Страхотно е когато имаш достатъчно за да живееш нормален живот . Но колко е "достатъчно"?! Втова е въпроса
Усмихнат ден :)))))))) от мен
цитирай
14. weasell - права си, miacarra:)
18.05.2007 14:10
колко е достатъчно-всеки сам трябва да си отговори-но това е почти мисията невъзможна...
поздрави и всичко хубаво:))))))))
цитирай
15. naina - starsailor,
18.05.2007 14:37
не съм съгласна с теб, по твоята логика не трябва да има учени хора, защото няма практическа полза от тях. Преди да ни помогне Русия да се освободим, образованите, духовните хора са работили с народа, накара ли са го да пойска свободата си. Какво нямаме нужда от Ботев, защото той практически не ни е дал свободата ли?
А и извинявай, но за да застане някой на определена надморска височина и да измайстори хубавия блок, първо трябва някой друг (в случая строителен инж.) да си свърши научната работа. Коментарът ти зеучи така - защо са ни лекари, като получаваме лекарствата си от аптекаря.
цитирай
16. weasell - хахаххаха
18.05.2007 14:57
нинче-ти разцепи:)))))))))))))
цитирай
17. viovioi - когато някой направи пари, може да каже спокойно "парите не са всичко"
18.05.2007 17:18
но когато един човек е беден и унижен може/за съжаление/ да си продаде и душата.Защото глада е непоносима болка, която ние не познаваме слава богу.Но има хора по света, а вече и у нас, които са на ръба на физическото оцеляване.Тогава на човек не му е до разсъждения за ценности,идеали и всякакви възвишени неща. Поздрави за автора за разсъжденията по въпроса.Съгласна.
цитирай
18. weasell - благодаря,viovioi:))))
18.05.2007 17:35
радвам се,че си тук:)
относно глада-наистина много рядко се замисляме за това.Ние често казваме-"ох,тази вечер не ми се яде мусака,ами искам пица","Не обичам много много майонеза""днес съм на диета", а не мислим,че има толкова много хора,които всичко ще дадат за тази мусака, за тази майонеза,ще ни помислят за луди,като чуят това за диетата...А африка има малки дечица, два пъти по-малки на размер, отколкото техните връстници в европа примерно, чиито ръчъчки(на негърчетата) са като сламчици, крачетата не ги държат,а коремчетата са им издути от глад. А тукашните деца се чудят коя игра за новия плеистейшън да си вземат, коя маркова топка за футбол да си купят, на кой телефона му е по-нов модел и т.н. Жалко е,много е жалко,чек да ти се доплаче.........
цитирай
19. starsailor - Да поиска свободата си?Аз искам ...
18.05.2007 19:23
Да поиска свободата си?Аз искам около 100000000 неща,но това какво променя след като нямам воля да ги изпълня:)Нищо.А за Ботев извиняваи не съм казал нищо.А този инж.трябва да стане такъв в университет.Какв е разликата от човека които е на 200 метра и инж.?Разликата е в това че озни качен нависоко цял живот се блъска защото е нямало кои да го издържа в университет.А великият инж. е на мама и на тате на гръбчетата и суче ли суче.Коментара ми определено не звучи така naina.Не знам защо ти е прозвучал така.
цитирай
20. naina - само на пръв поглед
18.05.2007 19:58
Повечето студенти работят докато учат и не ги издържат мама и тати. Но не, защото мама и тати нямат желание, а защото мама не е ватманка, а тати не кара по линията на 88, примерно. А тези, за които говориш просто не ходят в университета, направо си купуват дипломата и затова други после карат Leksus. Трябва да призная, че повечето връстници, които работят по строежи и не учат го правят, защото не им се учи.
Но и двамата изместваме темата.
Парите не те правят щастлив, но липсата им може да те направи нещастен!
цитирай
21. starsailor - Права си, че малко избягахме от т...
18.05.2007 21:39
Права си,че малко избягахме от темата.Обърнахме го на разговор.Което ще да е странно за weasell,по причини ясни-все пак тук трябва да коментираме неините писания,а не да....отнесох се.Няма знчение.:)
цитирай
22. weasell - starsailor-не спирайте да коментирате
18.05.2007 22:10
не само моя пост,аз искам да знам истинските ви мнения,а диалога,който поведохте с naina ми е изключително интересен,така че-продължавайте-няма да успеем да решим проблема,но поне можем да го погледнем от всички страни, да го поразгледаме по-обстойно, да разберем къде се корени-това е голяма крачка напред:)))))))
благодаря ви,че сте тук и че харесвате поста, че давате мненията си-това значи много за мен:)
цитирай
23. weasell - krissi1,
18.05.2007 22:12
благодаря за коментара ти, благодаря за хубавите думи за моята мисъл,въплътена в текста:)))))благодаря,че си тук:)поздрави и хубава вечер:)
цитирай
24. nait - @starsailor
19.05.2007 11:05
Не не съвсем, ами изобщо не си прав! Обществото е така устроено, че има нужда от всички. И на никой не му стигат парите. Не съм съгласен и с констатацията ти - не е имало кой да го издържа, затова не е завършил университет. Има ли желание - има начин. Има задочно обучение, дистанционно и т.н. Трябва малко воля и мноооого безсъние. Другото е оправдание. Стремежът към знание, ако го имаш е много силен. За съжаление по-лесният път е след училище да си кажеш - ама то няма смисъл да се учи, че после и професор да стана, ще получавам 400 лева. А шофьор - 800:)))
цитирай
25. starsailor - Явно е двъстранен проблема. Аз не се ...
19.05.2007 11:13
Явно е двъстранен проблема.Аз не се изразих правилно и вие не ме разбрахте.Но маи второто е следствие на първото,така че Съжелявам,че не се изразих правилно.След няколко часа ще се уточня.Сега отивам да ме намокри дъжда.
цитирай
26. forestlove - Starsailor
19.05.2007 11:52
кОпувам, двЪстранен и съжЕлявам са погрешно изписани думи. явно е какво става, когато човек не ходи на училище; а правописът може да се научи съвсем/почти безплатно. За новия Лексус също искам да кажа, че се купува на изплащане. Нужен е трудов договор и да си кредитно надежден. Така, както говориш за професорите, може да се говори и за лекарите, ама кой ще мине без тях.
цитирай
27. nait - Може, може
19.05.2007 11:54
Вижте пред Майчин дом с какви коли ходят на работа. А получават и те 4-500 лева.
цитирай
28. weasell - те получават 400-500 лв заплата,
19.05.2007 12:04
но под масата колко получават-никъде не е упоменато...:))))да са живи и здрави, но това си е българска работа-непоправимо е.......
цитирай
29. starsailor - forestlove
19.05.2007 13:18
Аз съм избрал да пиша така.Днес явно сте станали на криво и аз съм жертвата ви.Благодаря.Но да ви кажа,че не съм добра жертва.Особенно когато,по фроидистки речено,сексуалните тревоги на някои се избиват чрез криворечие.Парите са важни.Много важни.
цитирай
30. 1anna - Анна
19.05.2007 13:22
Хареса ми постинга ти weasell !
Вярно е ,че няма нищо без пари ,но колкото повече получавош ( от работа разбира се ) ,толкова повече не ти стигат !
Благодаря за лекият и усмихнат ден !
Същото желая и на теб - лек и усмихнат !
:)
цитирай
31. weasell - 1anna, благодаря и аз:))))))
19.05.2007 15:03
радвам се,че си тук:)))))))пак наминавай:))))))
цитирай
32. deninosht - :)
19.05.2007 17:16
Пожелавам на всички никога да не разберат какво е да нямаш пари...................

!!!
цитирай
33. tsvetamak - Привет!
19.05.2007 17:19
Всеки човек си има собствено мнение. Винаги съм уважавала всяко едно. И на тези, които са за "учените", не по-малко на тези, които са за " трудните" професии. Всеки, който работи заслужава достойно заплащане, а точно това не се случва у нас. Колкото и да се възмущаваме, обаче нищо няма да се промени, ако не започнем да изискваме. Докато всеки се спасява поединично ще ни разделят и владеят. Трябва да се научим да се ценим един друг и тогава заедно бихме успели.
Хареса ми, че един млад човек като теб е впечатлен и огорчен от случващите се неща в живота.. Това ми говори, че има надежда:)
Поздрави:)
цитирай
34. weasell - tsvetamak, благодаря за думите:)
19.05.2007 18:47
нещата ще се оправят-аз си го знам.Ще мине доста време, но все някога ще се оправят.България винаги е била от криза в криза, но сие сме силни хода и къде сами-къде с чужда помощ, сме вдигали високо глава и дори изтривани от картата на света, ние пак сме показвали къде сме и че ни има.:)))))
цитирай
35. анонимен - Айде сега...
19.05.2007 21:12
Цитати от стари филми сме чували. Питай някой неизлечимо болен дали е така
цитирай
36. weasell - vladipro,
19.05.2007 21:38
не споделям мнението ти,макар да знам 4е поне 50% от хората изказват тази теза. Но не за всеки парите са всичко и не на всеки могат да помогнат.Не казвам, че не ми трябват пари, не казвам и че не ми трябват, но аз съм научена с малко да се справям и алчността(да чукна на дърво) не ми е от присъщите качества. иска ми се(знам че това е едно от най-наивните, най-детински и най-непсъществими неща на свта) да нямаше пари или те да не дяха нещо толкова важно-да бяха равносилни на вафли, например.Та са хубави като вафлите,ама да нямат никаква стойност(както е и минималното съдържание на витамини във вафлите, да не кажа, че даже липсва), а дайе някои, които са на диета да ги избягват.Т. Е. с тях добре, но без тях-също добре....
цитирай
37. weasell - анонимен,
19.05.2007 21:39
много си прав:)
цитирай
38. анонимен - анонимният съм аз - nait
19.05.2007 22:08
Просто нещо не мога да се регна
цитирай
39. weasell - благодаря, че си тук,nait:))))
19.05.2007 22:22
успех с влизането:)))))поздрави:)
цитирай
40. weasell - мерси за милите думи,az1961:))))
19.05.2007 22:23
всичко хубаво и на теб:)))))лека вечер:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: weasell
Категория: Забавление
Прочетен: 1619024
Постинги: 116
Коментари: 2547
Гласове: 8914
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930