Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2007 18:31 - обичам парите
Автор: weasell Категория: Забавление   
Прочетен: 5906 Коментари: 25 Гласове:
0

Последна промяна: 22.04.2007 10:44


          това е описание на любовта в днешно време,предадена в стихове                                       
Дори първа прелест да не си
имаш ли повечко пари
всичко между нас ще е наред
доста време занапред.
В моите очи
ангел ще си ти,
ще те целувам и галя,
и други неща ще правя,
ако богатство ми даряваш,
бижута,дрехи и коли ми даваш.

                                 image         Харесах те още в момента,
                                                                                щом видях ти апартамента.
                                                                                Когато отвори си портфейла,
                                                                                направо личицето ми грейна.
                                                                                Привързах се към тебе,
                                                                                когато на почивка ме заведе.
                                                                                Щом ме качи в БМВ-то,
                                                                                от любов разтуптя ми се сърцето

                                                image
Докогато парички имаш ти,
до теб ще съм до зори,
но ако случайно се разориш,
след мен недей вече да вървиш!!!!!!!


Тагове:   обичам,


Гласувай:
0



1. nait - Знаеш ли? Според мен всичко има с...
14.04.2007 19:13
Знаеш ли? Според мен всичко има своето обяснение. Това поколение е израснало в безвремие, доколкото съм чел винаги в години на преход е така. Просто няма ценности. Нито в семейството, нито в училище. И все пак виждам и много свестни деца - такива, които учат и успяват. Но не можеш да очакваш, когато бащата краде или майката ..., детето да не подражава. И естествено - рибата се вмирисва от главата. Това е положението, но ето - ти си свястно момиче, на което му правят впечатление тези неща. Нищо не е загубено.:))
цитирай
2. weasell - благодаря за мнението ти, nait,
14.04.2007 19:32
и за това,че си тук.Поздрави и приятна вечер,а относно прехода-дано преминава по-бързо и да идват по-добри години,защото все повече пропадаме,думи като чест,достойнство,ценност,любов придобиват нови,груби,изродени значения...
цитирай
3. nait - Гледай по-ведро на нещата. Това е ...
14.04.2007 19:50
Гледай по-ведро на нещата. Това е първата стъпка ;)
цитирай
4. starsailor - Пробваи да пишеш текстове за чалга и ...
14.04.2007 20:59
Пробваи да пишеш текстове за чалга и да ги продаваш(ако вече не го правиш).Всяко поколение е имало недостатъци,всяко поколение е имало(и има) предимсвта.Поколението към което ние се числим наи безсрамно не знае какво значат думите "недостатък" и "предимство.Това е мнение разбира се-фактите са за историците.Лека вечер
цитирай
5. weasell - хахахаха,не съм се пробвала:))))))))
14.04.2007 21:46
това е защото изродихме свободата,с която разполагаме в свободия,
и май няма оправия:)
Благодаря за мнението ти,starsailor:)пак наминавай:)лека вечер и на теб:))))))))
цитирай
6. fiona - Мда, има и такава любов...
14.04.2007 22:05
Аз вярвам още в старата. :)
Приятна вечер и спокойни сънища!
цитирай
7. weasell - и за мен думите пари и любов
14.04.2007 22:21
не могат да съществуват в едно изречение.Аз също не мога даси представя водещото в една връзка да е капитала,да сапарите,имотите и т.н.За мен най-важното нещо е любовта,най-чистото и красиво.Но,уви,не за всички е така.......
fiona,поздрави и спокойна вечер и на теб:)
цитирай
8. doctorhouse - По точно от това не може да бьде :))))
15.04.2007 18:29
Кофти но е така нямаш ли парички спукана ти е работата за сьжаление .Това за повечето е наи лесния начин за оправяне в живота м-да :)
цитирай
9. weasell - най-лошото е,че вече и момичета,
15.04.2007 18:32
които имат нещо в главата,сирче ъкъл,прибягват до този начин за преживяване,вместо да търсят реализация в нещо лично,смислено и свястно:)))))
цитирай
10. darkanion - :)
15.04.2007 19:11
мн е добро, мн ми хареса.
Друг е въпросът, че наисина е така, в днешно време, сякаш няма любов. И за тва после има разводи и т.н глупости и децата не могат да си живеят спокойно живота...
цитирай
11. weasell - радвам се,че ти е харесало казо замисъл
15.04.2007 20:35
според мен любов има,още не съм загубила вяра в нея,щото ако я нямаше-нищо нямаше да има.Но тя просто вече в голямата си степен е в една груга,огрубена,преиначена,изродена форма...
цитирай
12. binoki - Някои хора
15.04.2007 21:21
спават написаното от теб, което е много жалко за тях.
цитирай
13. weasell - така си е
15.04.2007 21:28
поздрави:)
цитирай
14. annie87 - Да,така е !За съжаление...
19.04.2007 00:05
"Харесах те още в момента,
щом видях ти апартамента.
Когато отвори си портфейла,
направо личицето ми грейна.
Привързах се към тебе,
когато на почивка ме заведе.
Щом ме качи в БМВ-то,
от любов разтуптя ми се сърцето"
Сега е момента за апартамента както се казва,не уважавам хората, които живеят за сметка на другите !Охх голяма любов,няма що.....Жалко,много жалко за такива...същества!!!
цитирай
15. weasell - много си права,като
19.04.2007 09:38
казваш "същества",защото те просто се превръщат в предмети,в стока,а това е много жалко.......
цитирай
16. stone - Обществото ги учи така
19.04.2007 21:47
Мисля, че по-възрастните хора не са толкова зле... сигурно говориш за тийнеджърките. Нормално е, човек си гради мирогледа според заобикалящата среда. Навсякъде реклами, по филмите показват това, в песните пеят за него... какво да си мислят децата?
Като поотрастнат, като прочетат някоя и друга сериозна книга, когато преживеят някое разочарование от човек, който цени парите над хората, тогава ще им дойде акъла.
То и за нашето поколение едно време говореха колко сме били ужасни, как един път като си бях сбутал пионерската връзка в джоба съм бил се подиграл с това, което тя символизирала и т.н. ама ето, че израстнахме ок :-)
цитирай
17. nait - Хората винаги са били, са и ще ост...
19.04.2007 22:43
Хората винаги са били, са и ще останат еднакви - младите винаги се струват на по-възрастните "ужасни", неморални и т.н., както и обратно - ние сме закостенели, остарели, погрознели... май това си е вярно :) Светът се променя - човекът - много по-бавно ;)
цитирай
18. weasell - stone,не говоря само за тийнейджърите
19.04.2007 23:05
просто аз виждам накъде върви светът.Има много примери за такива връзки и лошото е,че се увеличават все повече и повече.Просто не мисля,че е нормално красива 20и няколко годишна кравива жена да е с 2,5 пъти по-възрастен,непривлекателен,но за сметка на това с доста дебел портфейл
цитирай
19. weasell - мнението ти,naitрмакар и тъжно
19.04.2007 23:06
много ми хареса:)благодаря,че си тук:)
цитирай
20. nait - Не, не съм тъжен, дори ми е смешно, ...
19.04.2007 23:43
Не, не съм тъжен, дори ми е смешно, четох някакъв старогръцки писател (май беше в диалозите на Платон, ама да не се изложа) как се оплаква от младото поколение - било мързеливо, не почитало родителите си и боговете и т.н. И това преди 2500 години. СМятай, че и преди 5000 е било така :)))
цитирай
21. stone - Проблемът си е само техен
20.04.2007 00:52
Ок де, чий е проблемът на тези жени, не си ли е само техен? Разбирам да си мъж без пари, да се оплакваш, че жените не те искали, ама ти? Тъкмо те са елиминирани от конкуренцията и няма да ходят с някой свестен мъж, който ще остане свободен за теб! ;-)

И да знаеш, че "привлекателен" за много жени значи точно това - мъж с пари, власт, статус... не физически привлекателен. Не можем да виним еволюцията, че така ги е създала :-) Тъкмо днеска писах един пост на моя блог по този повод.
цитирай
22. weasell - nait,прав си,
20.04.2007 15:58
ака какво да се прави-освен да се отчайваме,смеем или тям подобни дейности,с които изразяваме неодобрението си,друго не можем да сторим:))))
цитирай
23. weasell - stone,
20.04.2007 16:01
просто се възмущавам на тяхната безнравственост.А аз това за свестните мъже-така си е-за нас неподкупните ще си има повече,но просто понякога се чудя докъде може да стигне едно момиче,за да се докопа до богатство........поздрави:)
цитирай
24. nait - Можем просто да приемем нещата т...
20.04.2007 17:14
Можем просто да приемем нещата такива каквито са и да се опитваме да ги направим по-добри ;)
цитирай
25. weasell - да се опитаме-аз съм ЗА!:))))))))
20.04.2007 18:06
сега само остава да не влошаваме нещата и да мислим преди да действаме и ще направим една голяма крачка напред-към по-доброто:)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: weasell
Категория: Забавление
Прочетен: 1621443
Постинги: 116
Коментари: 2547
Гласове: 8914
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930